Deelnemen

Deelnemende medewerkers van Nestlé NL kunnen van hun korting gebruik maken door een product aan te schaffen in een reguliere dierenwinkel, online of een dierenkliniek, hun aankoopbon te bewaren en vervolgens via de Portal een cashback aanvraag te doen. De cashback aanvraag bestaat uit de volgende stappen:
Stap 1: Account aanmaken
Stap 2: Product selecteren
Stap 3: Deelnemers dienen de originele aankoopbon van het product in te scannen en up te loaden in de Portal.
Geen unieke code ontvangen, neem dan contact op met [email protected]
De korting zal zo spoedig mogelijk, zo mogelijk binnen 7 werkdagen, na het correct invullen van de gegevens op de Portal worden gestort op de opgegeven bank- of girorekening.
Op de kassabon dient het volgende zichtbaar te zijn: Naam verkooppunt, omschrijving PRO PLAN product, prijs, aantal, datum, bon nummer. Indien deze gegevens niet goed zichtbaar zijn zal de deelname afgewezen worden. Maak een nieuwe foto en claim uw korting opnieuw
Deelnemers dienen de aankoopbon te bewaren totdat de uitbetaling heeft plaatsgevonden. Purina kan de Deelnemer verzoeken de aankoopbon op te sturen.

Waar gaat je vraag over?